Organisatie
De organisatie van het festival is in handen van ESMG Quadrivium. De afgelopen jaren heeft Quadrivium verschillende grote projecten georganiseerd. Het meest recente voorbeeld is de complexe organisatie afgelopen december van de zogenaamde drieTUconcerten; drie concerten op drie locaties door de drie studentenorkesten van de drie Technische Universiteiten van Nederland.
Quadrivium heeft veel ervaring met het organiseren van projecten en onderkent daarom het belang van samenwerken met professionele partijen om dit project mogelijk te maken. Vooral omdat dit een interregionaal project betreft, heeft Quadrivium op dit moment veel contacten waarmee zij intensief samenwerkt. Er wordt onder andere samengewerkt met Stichting CityDynamiek Eindhoven, een organisatie die zich bezig houdt met de coördinatie van evenementen en projecten in Eindhoven. Zij bieden ons hulp bij vragen over financiën, de planning, het leggen van contacten en het opzetten van publicitaire acties. In samenwerking met Museumrestaurant Flavours van het Van Abbemuseum wordt de catering en horeca verzorgd. Sponsoren krijgen een diner aangeboden gebaseerd op het lustrumthema, krijgen de gelegenheid om de faciliteiten van het museum te gebruiken en om tijdens het festival hun relaties te onderhouden. Verder wordt er samengewerkt met de Technische Universiteit Eindhoven, Gigant Stagebuilders, Musicala, de Gemeente Eindhoven en het Van Abbemuseum.
De organiserende commissie bestaat uit een tiental personen, allen musicerend lid van Quadrivium en al langere tijd organisatorisch actief binnen de vereniging. De commissieleden zijn verantwoordelijk voor de verschillende taken, waaronder de planning, artistieke programmering, techniek, financiën, publiciteit en locatiemanagement.
De commissie bestaat uit de volgende personen:
Marieke de Heer | voorzitter, productieleider |
Tom Peeters | projectleider |
Lennart Schmitz | penningmeester |
Erik de Jong | terreincoördinator |
Remco Poelstra | techniekcoördinator |
Lonneke Vermeulen | veiligheidscoördinator |
Lindsey Vlaar | backstage manager |
Joke Keijsers | PR & marketing |
Karen van Antwerpen | artiestencoördinator, programmering |
Saskia Veeger | floormanager |